dags för skola

ja, då vaknade man klockan 6. gick upp&rökte, och sen ner och väckte vicki ;p
hon tog sin kudde och la i skrivbordet, sen fråga jag henne vrf hon gjorde så.. då sa hon att hon städa xD vi gick upp och fixade oss, plattade håret&sminka oss och käka. sen skulle hon ner och hämta sin mobil, då fråga hon vrf kudden låg där.. så berättade jag då xD ett gott skratt eller vadå? <3 sen kom wilma. och jag gick ut och tog en cigg, sen stack dem "/ så då är man hemma ensam nu. och Nelly är även sjuk idag "/ krya på dig stumpan <3 .. så de blir att ha följe med Julia ;d <3 och mozze är även lite överkåt idag xD hahaha. men alla är la de någon gång, så vafan ;p
men nu ska jag snart kila, skriver mer efter skolan :) puss&tja ;*



då är de skola om 40 minuter "/ ... orkar igentligen inte !

Kommentarer
Postat av: emma

det är inte bra att röka sötnos, "/

sorry om jag låter som en mamma men tyvärr. "/

visserligen får du röka om du vill men jag vill bara ditt bästa gumman <3

2008-08-27 @ 17:01:14
URL: http://emmabywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0