varför jag inte går till skolan..

okej, ni frågar hela tiden varför jag inte går till skolan..
och sanningen är den att jag är sjukt rädd !
rädd för vad som kommer hända.
för jag vet att de kommer hända något ! jag vet de.
varje gång jag vaknar, får jag en stor klump i både mage&hals..
för att jag vet att jag ska bort till den jävla skolan ;| det ska fan inte behöva vara såhär!
men de är sanningen.
visst, de finns så mycket mer till varför jag inte orkar.. men jag vet inte vad !
jag vet ingenting, jag vet inte vad jag själv känner.. känslorna bara rinner iväg !
allting är sjukt. allting går åt helvete för din del just nu !
och jag orkar inte mer. förlåt !



och vad jag än säger, gör eller skriver, blir bara fel ! alla missförstår mig hela tiden.
sen när dem frågar och jag säger sanningen, så tror dem inte på mig.
vafan, sluta, ge upp för helvete ! de är jag som vet, inte ni.




ALLTING ÄR ÅT HELVETE OCH SLUTA TRACKA PÅ MIG
JAG MÅR REDAN TILLRÄCKLIGT DÅLIGT SOM JAG MÅR !
GE UPP FÖR HELVETE :'/

Kommentarer
Postat av: emma

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄRTAAAAAAAAAT <333

jag finns alltid här för dig älskar dig <3

2008-08-26 @ 16:42:13
URL: http://emmabywords.blogg.se/
Postat av: Jenny

alexandra, det är inte meningen att du ska må såhär dåligt. när jag läser allt det du skriver så kommer tårarna. det gör ont i hela mej att veta att du mår så dåligt och att jag inte kan göra någonting. ring eller skicka sms om det är något du vill prata om.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0