vafan ska jag göra? =/

jag orkar inte längre..
skolan kan man ju säga att det gick rent åt helvete!
typ böla sju gånger =/ vad är det som händer igentligen?
gympan var värst. satt bara och darra, tårarna va på väg vilken sekund som helst.
slutade kvart över tre. direkt när vi kommer utanför kom dem =/ och fortsatte rinna när vi gick igenom korridorerna. skit kul, verkligen! jag vet inte vad jag ska göra längre.. jag vet inte varför jag är sånhär? jag vet inte änns varför jag har så starka känslor för dig.. och jag vet inte änns vem jag är. pappa ringde även imorse <3 tack. klarade dagen iaf lite bättre när jag fick höra din röst. men nu är den försvunnen igen =/ det är precis som om jag har inbillat mig att du ringde =/ jag orkar inte kämpa längre. det gör ont, ont i hjärtat ! ont i hela kroppen. jag vet inte vad jag ska skriva? nu vet ni iaf lite vrf jag va sur idag och vrf dagen va skit. hej!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0