jävla hora !

ingen skola idag "/ massa feber, ont i halsen och helt yr.
är hur varm som helst, men fryser ändå..
jag hade precis tänkt gå upp och ta en kopp varm choklad och en cigg, de hade vatt gott :)
sen måste jag berömma mamma för tårtan, som jag fortfarande inte smakat "/ men fin va den !
och jag fick reda på några saker igår som jag mår så jäääävla illa av ! jag klarar inte av att tänka längre, jag vet inte vem eller vart jag är? jaja, gonatt typ.






hoppas verkligen du får som du vill nu
för du har sårat alldeles för många
speciellt mig !
och varför kommer det sig att du alltid ska förstöra för mig?
jag tyckte om honom, du tog honom.
jag sa till dig att jag började tycka om en annan, och du tog honom direkt.
wtf, jag tänker inte säga ett piss till dig mer !
du kan bara dra åt helvete.. lilla pussy !

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag läser din blogg! :)<3

2008-09-01 @ 13:10:40
URL: http://josefinelofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0