längtar tills nästa helg :*

helgen har spenderats med julia :)
fredag; skola och lite så.. sen våxtorp med mycket trevligt folk ;d <3
sen hem och sen cykla till stranden med henke&robin ;) <3
sen hem igen och jag tappade min mobil ! fett sur.
lördag; cykla ut till stranden igen. när vi kom dit va robin, henke, kalle&två till där :)
sen kom de ännu mer folk ;d
satt borta och snacka med robin, jonathan, petter&dem som va där ;d
sen stack henke till vallberga. jag&robin satt i "tältet" och snackade lite.
sen stack han också :( <3
sen stack jag&julia när robin petter och dem också skulle dra.
hittade även min telefon ;d;d;d;d och den funkar ! <33333
söndag; vaknade upp i soffan hos julia.. sen stack vi hem till mig och sen bar de av till sjöbo, sov på vägen dit och lite hem. hemresan spenderades med pärsmobil och musik ;d gottsnack!

och idag hare bah vatt skola och jag har haft sådan magvärk "/
nu ska jag upp och vänta på mamma.. skola ikväll eller inte (?)
puss&TJA ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0